Перше знайомство з крузом у мене було ще у 2009 коли він вперше з'явився у автосалоні, було цікаво чим шевролет замінить лацетті, перше знайомство не дуже сподобалось в першу чергу не сподобались матеріали в салоні, на той час був власником лацетті 1.8 з АКПП. І ось у вересні 2012 було прийнято рішення продати любиму всією сім'єю лацетті і придбати новий автомобіль. На моє здивування лацетті на автоматі продався дуже я б навіть сказав занадто швидко, а саме 5 днів з дня подачі оголошеня, звісно за цей період не вдалось ще визначитись з наступним автомобілем, але вибір впав на сітроен ц4 та пежо 308, гранична ціна була встановлена як 20 000 у.о. Одразу скажу, що автомобіль був потрібен сімейний для перевезення 3-4 осіб + багаж. Оскільки Лацетті продалась під час робочого тижня у зв;язку з напливом роботи не мав можливості відвідати автосалони, цю відповідальну місію доручив батькові, який дречі і є 2 водієм на мому авто (поїздки на дачу і т.д.), одразу скажу що батько пенсійного віку і до лацетті їздив хіба на вазах та газах. Відвідавши автосалони сітроена та пежо батько був звісно у захваті від цих авто, але одразу попередив що сітроен трошки меньший у салоні ніж пежо. І ось субота, день коли мав бути придбаний авто вся сім'я зібралась і здійснила поїздку по автосалонах. Першим був сітроен, звісно ц4 мені одразу сподобався своїм футуристичним салоном та якісними матеріалами, але коли я після тривалого сидіння за кермом пересів на заднє видіння то як виявилось при свому рості у 184см я впираюсь колінами у сидіння водія, в лацетті ніколи таке не виникало, багажник також не був рекордсменом, отже автомобіль виявився трішки малим для нашої сім'ї. Другим на черзі був пежо, звісно 308 був більш витриманий у салоні ніж ц4 і я б сказав не викликав ніяких емоцій, все на місці все зручно, матеріали на відповідному рівні, але місця як виявилось у ньому більше і вибір впав на це авто. Але як завжди буває в таких ситуаціях, я на віть не пам'ятаю хто точно сказав, але фраза була така: "а яка нова модель замість лацетті ?" і тут я згадав своє перше знайомство з крузом з негативними враженями, але більшість вирішила всеж таки поїхати і подивитись (у нас всеж таки демократія). По дорозі всі вислуховували мою розповідь про перше знайомство з крузом і всі негативні аспекти і що саме мені не сподобалось. Уже майже біля салону я помічаю круз, але в кузові вагон і ще так з насмішкою кажу о тепер круз і у вагоні з'явився, сам він стояв зачинений на дворі і ціна в 160тис грн за версію з 1.6 двигуном трохи налякала, обдивившись його всі (гавіть і я) висловились що авто дісно привабливе і викликає багато позитивних емоцій. Звісно авто було зачинено тому ми направились в автосалон де приступили до обстеження крузів що були там, а саме хетчбек та седан (до речі на них були значні знижки), ну звісно по об'эму салону круз був найбільший зі всіх своїх конкурентів (сітроен ц4 та пежо308). І тут щось мене потянуло роздивитись вагон в середині, попросивши по це консультанта ми вирушили на двір де і відбулось перше знайомство з ркузом в кузові вагон. Одразу в очі кинулись матеріали в салоні, вони дійсно були кращі за ті, що використовуються в седані та хетчбці, 7" сенсорний дисплей порадував не меньше. Посидівши пощупавши понатискавши у мене виникло відчуття, що я не хочу виходити з цього авто, як виявилось в салоні місця ще більше ніж у седані та хетчбеці, багажник великий, звісно не рекордсмен в свому класі, але він відповідав всім нашим побажанням. Круз в універсалі настільки всім сподобався що навіть попросили на ньому проїхатись. Після того як вся моя сім'я просто закохалась в дане авто я вирішив глянути на прайси оскільки до цього взагалі не бачив дане авто, в прайсах виявилось що це сама "базова" комплектація, тоді вирішили підібрати колір і як виявилось це авто перте та поки що єдине у Львові. Не довго думавши ми забронювали авто і вирушили додому щоб все обсудити зважити всі за і проти. Вирішили авто брати оскільки всі в нього закохались одразу, дивно але таке враження що він саме нас чекав, ось так круз вагон вперше приїхав у львів і уже через 2 дні мав свого власника.
Після розповіді про саму історію придбання авто перейду то всіх за і проти і також розповім про враження від водіння авто. Хоча авто пройшло лише 1200км деякі зауваження всеж таки є. Почнем з салону, не знаю у кого який там пластик, він явно не м'ягкий, але дуже приємний на дотик і якісний, в салоні всі матеріали на рівень краще ніж у круза седана та хетчбека, хоча консультант в салоні сказав що вже всі моделі круза 2012 р.в. ідуть з даними матеріалами тобто круз пройшов незначний рестайлінг. Салон дуже просторий і вільний 4-5 осіб комфортно і з легкістю можна подорожувати на великі відстані, сидіння комфортні а водія та пасажира біля водія мають значну бокову підтримку сидіти в них комфортно та приємно, всі сидіння відносно мягкі. 7" дисплей з блютусом дуже зручний в користуванні, адекватно реагує на дотик, щтатна акустична система досить не погана, звучить приємно, магнітоли на CD не має але є USB та AUX, система без проблем читає мп3 та інші музичні формати, також програє фільми лише в avi* форматі, але навіть високої якості фільми не гальмують, флешки читає лише FAT32 формату (якщо у когось виникне проблема і не буде читати флешку перевірте в якому вона форматі). Електронний кондиціонер працює без нарікань вся інформація по ньому відображається на дисплеї. Також всі електроприлади працюють без будь яких нарікань на їх роботу, всі їхні перемикачі розташовані зручно, управління ними при їзді не викликає проблем. Багажник великий та правильної прямокутної форми, дуже зручний у користуванні. Двигун 1.6 я б сказав би не самий кращий варіант для даного авто, оскільки авто велике та важке, хоча як для мене його потужності абсолютно достатньо для комфортної їзди в місті, на трісі є брак потужності, але якщо Ваш стиль їзди не агресивний думаю даний двигун Вас задовільнить, витрати палива по місту від 8.7 до 11.5 (в залежності від пробок, можливо і моя манера їзди не занадто спокійна), по трасі 6.8-7.2 (4 дорослих багах +-50кг, швидкість 80-120). Підвіска я б сказав жосткувата, але після лачетті для мене це вже норма, завдяки досит ьвисокій резині 205*60 р16 малі нерівності круз з'їдає на ура, їх навіть не відчутно в салоні (на лацетті було добре відчутно :) ), на трасі підвіска тримає дуже добре на крутих поворотах кренів майже не має (знову ж порівнюю з лацетті), але як на мене могли б зробити і пом'ягше адже так його хотілось на наших дорогах а особливо на Львівських якщось хто в курсі про що я. Взагалі при керуванні авто дуже слухнане, водіння на ньому приносить одне задоволення. На рахунок кліренсу: при предпродажці глянув, що пороги нижче ніж саме дно але самі вони не нижчі ніж у лацетті, доречі дно рівне без особливих виступів деталей, і як виявилось вище ніж у лацетті (перевірено на тих самих ділянках Львівських доріг де "черкала" лацеті).
П.С. Одразу прошу пробачення за довгу розповідь, можливо комусь вона буде цікавою. Нагадую ще раз авто купувалось "в притик" по ціні тому інших варіантів не було. Якщо є запитання задавайте з радістю відповім, по мірі проходження ТО буду відписувати що і до чого. Дякую за увагу.
Плюсы автомобиля:Великий, прсторий автомобіль для великої сім'ї.
Минусы автомобиля:На великих нерівностях підвіска жосткувата.
Совет покупателю:Якщо ви бажаєте велике та просторе авто для комфортних подорожей на далекі відстані Chevrolet Cruze Station Wagon чудовий вибір.
Через 28 мес. и 27 дней Александр дописал: На одометрі 20тис. км. і пройшли всі охи і ахи на рахунок авто і думаю більш меньш можна описати всі плюси і мінуси авто.
Почну з того що поясню чому малий пробіг :) авто в основному використовується по Львову на короткі відстані і на поїздки в карпати рідше в Київ.
По обслуговуванню авто: Крім планових ТО раз в рік нічого в авто не мінялось.
По витратам: місто (корки, часті світлофори) літо 9-10л. (в залежності від манери їзди), зима від 10л., авто не відноситься до економічних.
траса: плавна їзда 90-110 6,5-6,8л., 100-140(часті обгони)7,0-7,2, раз їХав з Києва дуже поспішав швидкість була 100-160 середні витрати по трасі Київ-Чоп вийшли 7,8л., кондиціонер працював весь час, більше 190 розігнати не вийшло :)
По ходовій: враження двоякі з одної сторони мілкі нерівності з`їдає на ура (можливо заслуга резини) з іншої на більших нерівностях гримить просто капєц, по нерівній львівській бруківці просто хочеться вийти з авто і піти пішки, з іншої сторони на гарній дорозі іде як по рельсам, іноді хочеться додати газку в поворотах :) загальні враження більше незадоволений ходовою ніж задоволений, можливо проблема в наших дорогах а не в авто.
По шумоізоляції все ж таки вона хромає а особливо в арках авто і це факт.
Все решта без нарікань: мудьтимедійна система радує, електронні помічники круїз і все решта так само без проблем.
Пластик в салоні на морозі може поскрипувати, літом проблем нема, задня полка і шторки на нерівностях поскрипують нервує але лінь щось з тим робити.
Взагалі враження від авто позитивні за винятком ходової, була б мякша було б ідеальне авто для мене.
На рахунок місця в авто його просто наймовірно багато, оскільки скоро буде поповнення уже в моїй сім`ї то з універсалом в само точку.
Хороший выбор! Жаль, что за версию с 1.4 турбо просят так много, а за дизель вообще(... Вопрос: как можно использовать этот 7 дюймовый дисплей? Что на него выводится?
На дісплей виводиться вся інформація по мультимедія якщо радіо то інформація по радіостанції та RDS, якщо мр3 то назва треку також можна вивести його детальну інформацію, якщо програється фільм то вікно нагадує будь який програвач з ПК з можливістю прокрутки, паузи та повноекранного режиму. Також на дисплей виводиться інформація з конциціонера а саме який режим вибраний та швидкість обдуву, дуже зручно коли ти в дорозі щоб не опускати погляд на кондиціонер, також на ньому відображається температура ззовні. В налаштуваннях на дисплеї можна налаштувати акустину систему авто і деякі налаштування самого авто. Ще є можливість перегляду фотографій та піключення смарфону але на даний час їх не тестував. Також через дисплей піключається телефон по блютусу і у випадку телефону нокія с3 затягує всю телефонну книгу, у випадку дзвінка вам на дисплеї відображається контакне ім'я яке у Вас було записане на телефоні, також є можливість набору з дисплея для йього відображається клавіатура цифрового телефону є можливість голосового набору, піднімати і кидати трубку можна як через дисплей так і через відповідну кнопку на кермі, якість зв'язку на високому рівні співробітника і Вас чути чудово без жодних проблем. Недавно на нього виводив фільм об"ємом 3 Ггб фільм йшов без проблем. Дисплей вмикається автоматично при включеному запалені двигуна та вимикається при відчинені дверей також його можна примусово виключити та включити коли Вам це необхідно не залежно чи працює двигун чи ні.
Дякую за відповідь!) Мені здається зараз дуже важко знайти авто ціною 20 у.о., щоб в нього була така мультимедійна система з такими функціями. Мені здається це один з найкращих виборів в цьому ціновому діапазоні, якби ще за ці гроші був хочаб не 1.6, а 1.8 двигун. Ви не розглядали Пежо у кузові універсал? Мені здається також не поганий вибір та ціна? За ці гроші можна навіть дизеля взяти) Ще також корейці Кіа та Хендай, але їх сервіс та гарантія відлякує...
Пежо в універсалі також розглядалось, але як я уже писав вся сім'я просто закохалась в круза, його зовнішній та внутрішній дизайн одразу припав всім до душі а пежо в цьому плані більш стриманий і якщо чесно його задня частина не дуже сподобалась, хоча зазначу що все ж таки пластик в салоні пежо на порядок кращий, я б сказав би що в даному сегменті вибору саме ці два авто були найцікавішими. На рахунок двигуна скажу так, до того на лацетті 1,8 на автоматі їздив чудово і не відчував браку потужності(хоча автомату бракувало 5-ї передачі) а круз 1,6 з механікою значно пошустріше за лацетті і якщо темп їзди спокійний то його цілком хватає з головою, на трасі при обгоні вантажівок в 100-120км/год дискомфорту не було, при 168 тахометр показував 4100 обертів. Думаю для урівноваженої сімейної поїздки дискомфорту не буде незважаючи на невеликий двигун. Про кіа та хендай нічого не скажу оскільки ці авто навіть не дивився, відмовив від них сусід який має сіда вагон, щось він ним не дуже задоволений в чому саме не росповідав, а шевролет був до того і негативних емоцій (крім дрібниць) не було і спогади про лацетті лише позитивні.
І ще забув росказати про приємну дрібницю: якщо уже телефон був підключений до круза і він знаходиться в авто з включеним блютусом круз сам під'єднюється до нього, тобто Вам не потрібно кожен раз підключати телефон через блютус, просто не виключайте його на телефоні і авто само все зробить за Вас.
Аж мутить! Это не владелец писал! Манагер 100%!!! Лацети только манагеры говорят, а народ его кличут лачети! Уж лучше лачика взять за15, чем это чудо за 20т. зелени со всеми вытекающими.
если бабосов не хватает нечего авто парафинить я владелец крузака 2 года только+++++ в зачет !!! а лач тож вещ ни че для такси покатит но не для комфортной езды на даль расстояние а также посмотри на характеристики и сделай норм вывод
имею фокус 3 универсал с литровым движком, мне круз очень внешне нравится, но двигло у него отстойное с его 11 литрами по городу. Хоть из штанов выпрыгни а на мои 6.5 л по городу ты не выйдешь.
11 по місту не уявляю як на ньому треба їздити у мене з "корками" і при активній їзді не вилазить за 10, при спокійній манері і пустому місту навіть було що у 8 вкладався, але це більше вийняток аніж факт, думаю 9-9,5 реальні витрати по місту з "корками", дісно не сказав би що двигуном задоволений по економічності, але і не скажу що самий гірший варіант, літровий фордовський двигун - згідний (не даром двигун року в європі), але чесно скажу круз все ж таки підкупив комплектацією
Нажаль на опелі не їздив, та й не розглядав для купівлі (не вписувався по ціні), але наскільки мені казали що двигуни тепер у них ідетничні, не знаю чи це відноситься до 1,6 та 1,8 бензин але 1,4 турбо та 1,7 дизель ідентичні.
Поздравляю с покупкой!! Но честно говоря С ТРУДОМ представляю себе дальную поездку на таком тяжелом авто всей семье в жару с включенным кондеем....катался в Кадди и Астре с 1,6бензин при включенном кондее с двумя всего седоками - НЕ ЕДИТ даже в городе....со второй на третью и назад на вторую...о четверторй передаче в городе даже и думать ЗАБУДЬ!! расскажите как в Крузе в таком режиме?
Дякую. На рахунок потужності то погоджусь що дійсно її трохи бракує, але не настільки щоб це виклкало у мене дизкомфорт, на рахунок міста з 1 пасажиром при незагруженому місті при 60км бортовик показує, що необхідна 5-а, при більш агресивній їзді уже при 80, 4-у він хоче уже при 40. На рахунок швидкості і розгону можу порівняти лише з лацетті 1,8 на автоматі, скажу так: особливу різницю в днаміці я не відчув а от витрати дуже приємно почали дивувати після автомата. На рахунок літа розкажу як цього року в серпні ми подорожували на лацетті у село під Київ. Авто було трошки перевантажене 4 пасажири (3 дорослих вагою від 80 до 110кг та 1 підліток вагою 65кг) багажу було багато близько 150кг (дещо навіть у салон пакували) кліма була включена десь пів дороги оскільки виїжджали в 5 ранку. Скажу так ходу амортизаторів майже не було, але слава богу київська траса ще у хорошому стані тому особливого дискомфорту це не виникало, середня швидкість була 100-120, але при швидкому обгоні фур нехватка потужності виникала незручності, після 120 двигун набирав швидкість дуже і дуже повільно (ще й проблема у відсутності 5-ї передачі на автоматі), ось на цьому досвіді думаю що на трасі і крузу буде бракувати потужності хоча він і має на 2коняки більше ніж лацетті Цього літа планується така сама подорож, після неї зможу скласти більш детальний висновок а так поки лише роблю припущення. Доречі круз виглядає більшим ніж важить, якщо не помиляюсь його вага не надто більша за лацетті.
нажаль стандартної навігації немає, а от чи можна її там вшити требу буде спитати на СТО, знаю тільки що 100% можна підключити камеру заднього виду, коли буде перше планове ТО то спитаю на рахунок навігації.
в комплекті іде багажна сітка, доречі дуже зручна, її можна також монтувати і в салоні при складених задніх сидіннях, одразу за водієм і пасажиром за ним, для того щоб вантаж часом до водія не поїхав а решта комплект стандартний -гак, домкрат, балонний ключ і викрутка.
А який кліренс в цего авто, скільки сантиметрів ? З таким снігом як цего року на звичайному легковику не поїдеш... ЇЇ б підняти якось, то ціни б їй не було ! ))) Не інтересувались ? Як взагалі сніги пережили ? Застрягали, викопувались, вас штовхали з заметів, чи не їздили снігом взагалі ? Машина довга - це погіршує проходимість, то хоча б щоб високий кліренс був. В мене легковик з першого снігу у городі стоїть, ним не проїдеш, сідае на дно...., їзджу фургоном, він високий.
Кліренсу їй не бракує в снігу і в "каші" себе нормально почуває, хоча думаю це все ж таки більше заслуга резини (взяв goodyear ultra grip ice+) а так щоб по капот в сніг не заривався ще на рахунок кліренсу вирішив не писати даром а поробив фото, хоча рахую вони не дуже актуальні оскільки все ж таки сніг, але по мінімуму про кліренс з них можна судити : http://savepic.ru/3833767.htm , http://savepic.ru/3820455.htm , http://savepic.ru/3818407.htm , http://savepic.ru/3819431.htm , http://savepic.ru/3822503.htm , скажу з вражень клірень порядку 16-17 см, але знов же ш скажу що пороги занижені а саме днище знаходиться вище, прийде весна якщо маєте бажання то зному зробити більш актуальні заміри.
Вітаю з покупкою! Дякую за цікавий відгук. На разі теж їжджу на Lacetti універсал, задумуюсь над заміною, але не спішно оскільки впринципі машиною цілком задоволений, просто хочеться чогось свіжішого. Теж поглядав в сторону Cruze SW, навіть літом залишав свої контакти менеджеру з Галичини-Авто щоб передзвонив коли авто буде в наявності. В результаті менеджер передзвонив, але поки я попав до салону єдину машину вже продали (чи не Вам часом? ). Тому машину я так і не побачив й інтерес по трохи пропав. Але прочитавши Ваш відгук, бажання посидіти і придився до SW знову з'явилось, обов'язково це зроблю. Єдине, все ж таки, цікавить комплектація з 1,8 на механіці. До речіCruze седан мені теж не подобається і взагалі після універсалу на седани повертатись не хочу.
Дякую. Так саме цей круз я забрав Дуже раджу приїхати і на нього подивитись гарантую що враження будуть лише позитивні, всі емоції від цієї машини важко передати на словах, також рекомендую на Галичині попросити тест драйв (вони його надають без проблем), а комплектація з 1,8 гарний вибір, нажаль мій бюджет не дозволив мені даного варіанту.
Вітаю. У мене до Вас є питання. Будь ласка: ззаду є трансмісіонний тонель (якщо да, то дуже заважає сидіти третьому пасажиру)? При розкладанні заднього сидіння вони складуються у пол рівно чи під нахилом? Дякую
Дякую, тунель присутній і виступає десь на рівні 10-15 см (приблизно), вже їздив з 3 дорослими пасажирами, казали незручностей не викликало, але думаю на протяжні поїздки все ж таки буде не зручно, на рахунок сидінь тільки що пробував складати їх вперше склались з маленьким кутом, але після того як натиснув то зрівнялись по рівню з багажником, думаю якщо на них покласти вантаж то вони будуть на тому самому рівні.
В мене Lacetti Wagon SX, 1800 кубиків, куплений у 2007р. на радарі. За свої гроші чудова машина із свохми "+" та "-". Зараз теж зацікавився Крузом Вагон. Судячи із техн. даних версія Круз Вагон з двигуном 1600 має майже ту ж потужність що і моя "ластівка". Отже, на двигун більші навантаження при розгоні хоч і при менших витратах палива що істотно. Витрати палива Круза з двигуном 1800 такі як у "ластівки", але потужність зросла на 20 конячок. Судячи з витрат палива на "ластівці" (30л на 400 км через Карпати і назад) Круз 1800 або має достойні витрати палива або тут маркетинговий хід. Цікаво чи автор має якісь дані про Круз Вагон 1800 з механікою? P.S. Хочу додати що "ластівка" чудово показала себе на гірській трасі в Карпатах, повороти на серпантинах проходив на 100-110км/год (звичайно де це можна), динаміка пристойна для машини такого класу, обгони тільки на 5-й передачі. А шум - за такі гроші це дріб'язок.
Доброго дня, нажаль на рахунок круза з двигуном 1800 нічого не можу сказати. Власне мій круз на ділянці мукачево-львів при частих обгонах, середній швидкості 80-130 км/год, 3 дорослих + 50-60кг вантажу в середньому взяв 7,2л, на всій ділянці руку кондиціонер працював на охолодження і жодного разу не виключався, по місту паспортні дані у мене ну ніяк не виходять, при спокійній їзді середні витрати 8,9-9л, при активній одразу 10, хоча скажу, що спеціально пробував вийти на паспортні дані і на швидкості 80-90км по прямій без обгонів з круїзом без кондиціонера з одним водійом розхід меньше 6,2 не був, тому роблю висновок, що виробник або прибріхує на пів - літру у витратах, або ж у мене ще занадто малий пробіг, на даний момент він складає 5100км.
Дякую за "інфу". Хотів ще запитати чи на дісплеї відображаються дані про витрату палива і т.п. Цікаво б було поглянути машину вживу, але нечасто буваю у Львові ну треба ваша згода. Щодо Карпат, це неодноразові поїздки були, в Косино на термальні води. Їхало 4-5 дорослих+багаж. Якщо пам'ятаєте перевал Абранка, то на ньому на підйом в напрямку до Львова "ластівка" на 5-й передачі йде 100км/год, це при тому що на початку підйому є крутий поворот вліво. Якщо Круз такий самий - то супер! З повагою,Ігор
Дані про витрати палива як миттєві так і середні відображаються лише на дисплеї що знаходиться на панелі приборів і нажаль вони не дублюються на 7" дисплей, на рахунок перевалу то 100 я там не їхав бо попав у тягнучку, але на рахунок управління думаю круз Вас приємно порадує авто керується значно краще за лацетті, а глянути його можна у Львові майже кожен день за вийнятком вихідних коли він на дачі в основному, пишіть думаю домовимось
якщо чесно то у них навіть не має необхідності, я дуже швидко звик до флешки і навіть зрадів, що не треба возити сумочку з дисками, доречі флешки до 16Ггб читає без проблем.
В отличие от Европы, Россия пока не прочувствовала все преимущества универсалов, отдавая предпочтение менее практичным седанам и хэтчбекам. Нишу «вагонов» же отчасти компенсируют небольшие кроссоверы. Тем не менее, определенный прогресс в нелегком деле прагматизации автомобильного сообщества есть и, подчиняясь этим настроениям, а также вдохновившись успехами семейства Cruze на нашем рынке, Chevrolet пополнила его универсалом. И, хотя в компании потенциальным покупателем «вагона» видят семьянина 35-40 лет, реальный круг заинтересованных должен быть куда шире.